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EMS Personal Training Berlin Mitte
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EMS STRENGTH

EMS Kraft: Portfolio

WHAT IS EMS?

Every movement of your body is determined by an electrical impulse from your brain.
With EMS (electrical muscle stimulation) this impulse is imitated by our full body suit. The pulse of the EMS device can control up to 92% of the muscle fibers, significantly more than our brain.
In 20 minutes you can do an effective full body workout that stimulates and trains almost all muscle fibers in the body.

EMS Kraft: Über mich
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EMS Kraft: Funktionen

WIE LÄUFT EIN EMS-TRAINING AB?

Für dein EMS Training benötigst du eine spezielle Trainingskleidung, diese kannst du bei uns kaufen oder mieten (Laundry Service), die spezielle Trainingskleidung wird benötigt, damit gewährleistet wird, dass der EMS Impuls in den nötigen Stärke bei dir überhaupt ankommt.

Trainieren kannst du bei uns mit Sportschuhen, in Socken oder auch Barfuß. 

Du bekommst einen Ganzkörper EMS Anzug von uns, den wir vor dem EMS-Training befeuchten. Es fühlt sich ein wenig so an als würde man Fallschirmspringen oder einen Taucheranzug anziehen. Wir legen dir ein Nutzerprofil an und können all deine Muskelpartien individuell einstellen, d.h. jeder kann sich individuell wünschen ob er/sie eher Bauch/Beine/Po oder den Oberkörper beanspruchen möchte. Auch das abstellen einer Muskelpartie (z.b. beim Stillen für Frauen) ist möglich. 

Mit unserem hochmodernen EMS-Equipement ist es uns möglich dir drei EMS-Variationen anzubieten. EMS Kraft, EMS HIIT und EMS Cardio.

EMS KRAFT

TIME SAVING

Don't waste your precious time. Do the same thing in just 20 minutes as you would in 1-2 hours of strength training in the gym.

PAIN RELIEF

Get more quality of life. The joint-gentle EMS training is ideal for back and neck pain, as well as all muscular pain / tension.

MUSCLE BUILDING

With conventional strength training you only address 30-33% of your muscle fibers, with EMS you reach up to 92%!

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EMS HIIT

TIME SAVING

Don't waste your precious time. Do the same thing in just 20 minutes as you would in 3-4 hours of strength training in the gym.

ENDURANCE

With high intensity interval training, the endurance and economy of the muscles are trained.

BURN CALORIES

Through the combination of HIIT and the deep muscle impulse, you benefit from your body's enormous expenditure of energy.

MAKE AN APPOINTMENT

TIME SAVING

Burn up to 600 kcal in 20 minutes. Otherwise, you can only run for 60 minutes. Make your training more efficient!

HEART AND CIRCULATION TRAINING

With demanding interval training you ideally train your cardiovascular system and thereby lower your metabolic age.

FAT LOSS

Not only do you burn fat while exercising, you also benefit from the so-called afterburn effect, which is particularly long-lasting with this training method.

EMS Cardio

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